RAPORT ROCZNY Z WYNIKÓW DZIAŁAŃ SZKOŁY/PRZEDSZKOLA/PLACÓWKI w roku szkolny 2016/2017 (sporządzony na podstawie Planu działań SZPZ/PPZ na dany rok szkolny)
Problem priorytetowy (przytoczyć z planu działań SZPZ/PPZ na dany rok szkolny): zmniejszenie podstawowych zachowań empatycznych w relacjach między uczniami
Wyniki ewaluacji:
Cel zaplanowany (przytoczyć z planu działań SZPZ/PPZ na dany rok szkolny): stworzenie przyjaznego klimatu w szkole poprzez dobrą komunikację, humor, emocjonalne wsparcie, owocne współdziałanie
Kryterium sukcesu (przytoczyć z planu działań SZPZ/PPZ na dany rok szkolny): przyjazny klimat w szkole, emocjonalne wsparcie, owocne współdziałanie
Jak sprawdzono, czy osiągnięto kryterium sukcesu? Obserwacja, ankieta, rozmowa, sprawozdania, wymiana uwag, spostrzeżeń i własnych doświadczeń;
Jeśli nie udało się osiągnąć kryterium sukcesu to dlaczego?: -………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Realizacja zadań |
|||
Nazwa zadania |
Kryterium sukcesu |
W jakim stopniu osiągnięto kryterium sukcesu? |
Czego nie udało się zrobić i dlaczego? |
Obchody Dnia Niepełnosprawności i inne apele okolicznościowe |
Uczniowie tolerują i pomagają osobom niepełnosprawnym. |
zadowalającym |
- |
Pomoc w sytuacjach trudnych |
Uczniowie wiedzą do kogo zwrócić się w sytuacjach trudnych, znają sposoby radzenia sobie ze stresem. |
zadowalającym |
- |
Zajęcia dla rodziców i opiekunów uczniów |
Opiekunowie biorą udział w przygotowanych imprezach i zajęciach. |
zadowalającym |
- |
Współpraca z rodzicami i opiekunami uczniów |
Wspólne zorganizowanie imprez. |
zadowalającym |
- |
Przygotowanie paczek bożonarodzeniowych |
Uczniowie wiedzą, że należy pomagać innym. |
zadowalającym |
- |
Upowszechnianie czytelnictwa poprzez różne akcje (min. Akcja Antydepresyjna Szkoła pod hasłem „W kolorowej krainie książek”) |
Uczniowie wiedzą, że książka może pomóc w budowaniu właściwych relacji międzyludzkich. |
zadowalającym |
- |
Wycieczki klasowe, uroczystości szkolne i wyjścia poza szkołę |
Uczniowie wiedzą, że stanowią zespół i są wzajemnie za siebie odpowiedzialni. |
zadowalającym |
- |
Wnioski (posumowanie i interpretacja wyników ewaluacji):
- Korzyści z działań (dla uczniów, szkoły, społeczności szkolnej):
- Wzrost wiedzy i świadomości środowiska szkolnego
- Trudności w realizacji działań:
- brak
……………………………………………………………
Podpis Koordynatora SzPZ/PPZ