RAPORT ROCZNY Z WYNIKÓW DZIAŁAŃ SZKOŁY/PRZEDSZKOLA/PLACÓWKI w roku szkolny 2016/2017 (sporządzony na podstawie Planu działań SZPZ/PPZ na dany rok szkolny)

Problem priorytetowy (przytoczyć z planu działań SZPZ/PPZ na dany rok szkolny): zmniejszenie podstawowych zachowań empatycznych w relacjach między uczniami

Wyniki ewaluacji:

Cel zaplanowany (przytoczyć z planu działań SZPZ/PPZ na dany rok szkolny): stworzenie przyjaznego klimatu w szkole poprzez dobrą komunikację, humor, emocjonalne wsparcie, owocne współdziałanie

Kryterium sukcesu (przytoczyć z planu działań SZPZ/PPZ na dany rok szkolny): przyjazny klimat w szkole, emocjonalne wsparcie, owocne współdziałanie

Jak sprawdzono, czy osiągnięto kryterium sukcesu? Obserwacja, ankieta, rozmowa, sprawozdania, wymiana uwag, spostrzeżeń i własnych doświadczeń;

Jeśli nie udało się osiągnąć kryterium sukcesu to dlaczego?: -………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Realizacja zadań

Nazwa zadania

Kryterium sukcesu

W jakim stopniu osiągnięto kryterium sukcesu?

Czego nie udało się zrobić i dlaczego?

Obchody Dnia Niepełnosprawności i inne apele okolicznościowe

Uczniowie tolerują i pomagają osobom niepełnosprawnym.

zadowalającym

-

Pomoc w sytuacjach trudnych

Uczniowie wiedzą do kogo zwrócić się w sytuacjach trudnych, znają sposoby radzenia sobie ze stresem.

zadowalającym

-

Zajęcia dla rodziców i opiekunów uczniów

Opiekunowie biorą udział w przygotowanych imprezach i zajęciach.

zadowalającym

-

Współpraca z rodzicami i opiekunami uczniów

Wspólne zorganizowanie imprez.

zadowalającym

-

Przygotowanie paczek bożonarodzeniowych

Uczniowie wiedzą, że należy pomagać innym.

zadowalającym

-

Upowszechnianie czytelnictwa poprzez różne akcje (min. Akcja Antydepresyjna Szkoła pod hasłem „W kolorowej krainie książek”)

Uczniowie wiedzą, że książka może pomóc w budowaniu właściwych relacji międzyludzkich.

zadowalającym

-

Wycieczki klasowe, uroczystości szkolne i wyjścia poza szkołę

Uczniowie wiedzą, że stanowią zespół i są wzajemnie za siebie odpowiedzialni.

zadowalającym

-

 

Wnioski (posumowanie i interpretacja wyników ewaluacji):

  1. Korzyści z działań (dla uczniów, szkoły, społeczności szkolnej):
  • Wzrost wiedzy i świadomości środowiska szkolnego

 

  1. Trudności w realizacji działań:
  • brak

 

                                                                          ……………………………………………………………

                                                                            Podpis Koordynatora SzPZ/PPZ