RAPORT ROCZNY Z WYNIKÓW DZIAŁAŃ SZKOŁY/PRZEDSZKOLA/PLACÓWKI w roku szkolny 2017/2018 (sporządzony na podstawie Planu działań SZPZ/PPZ na dany rok szkolny)
Problem priorytetowy (przytoczyć z planu działań SZPZ/PPZ na dany rok szkolny): zwiększona ilość uczniów zaburza poczucie bezpieczeństwa u młodszych uczniów
Wyniki ewaluacji:
Cel zaplanowany (przytoczyć z planu działań SZPZ/PPZ na dany rok szkolny): zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy
Kryterium sukcesu (przytoczyć z planu działań SZPZ/PPZ na dany rok szkolny): bezpieczne i higieniczne warunki pracy w szkole
Jak sprawdzono, czy osiągnięto kryterium sukcesu? obserwacja, ankieta, rozmowa, sprawozdania, wymiana uwag, spostrzeżeń i własnych doświadczeń
Jeśli nie udało się osiągnąć kryterium sukcesu to dlaczego?: -………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Realizacja zadań |
|||
Nazwa zadania |
Kryterium sukcesu |
W jakim stopniu osiągnięto kryterium sukcesu? |
Czego nie udało się zrobić i dlaczego? |
Spotkania z policją (min. „Bezpieczeństwo z Pyrkiem”) |
Uczniowie i rodzice wiedzą, jak prawidłowo zachować się na drodze. Znają zagrożenia i stosują zabezpieczenia (znaczki odblaskowe, kamizelki itp.). |
wysokim |
- |
Spotkanie z przedstawicielami Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Pile |
Uczniowie poprawnie zachowują się na drodze, używają znaczków odblaskowych. |
zadowalającym |
- |
Stop agresji |
Uczniowie radzą sobie z przykrymi emocjami w sposób społecznie akceptowany. |
zadowalającym |
- |
Konkursy związane z bezpieczeństwem (min. „Jestem bezpieczny na drodze”) |
Uczniowie znają zasady bezpieczeństwa w ruchu drogowym, wybrane zagadnienia Kodeksu Drogowego. |
wysokim |
- |
Spotkania z przedstawicielami Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej związane z bezpieczeństwem zabaw zimowych i letnich |
Uczniowie znają zasady bezpiecznego spędzania ferii zimowych i wakacji letnich. |
wysokim |
- |
Wnioski (posumowanie i interpretacja wyników ewaluacji):
- Korzyści z działań (dla uczniów, szkoły, społeczności szkolnej):
- Poprawa samopoczucia, bezpieczeństwa i wiedzy uczniów na temat stosunków międzyludzkich
- Trudności w realizacji działań:
- brak
……………………………………………………………
Podpis Koordynatora SzPZ/PPZ